Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Surja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Bio točka (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Surja, trgovina in svetovanje d.o.o. Ob registraciji obiskovalec vnese svoje podatke, si izbere geslo in opredeli, če želi prejemati koristne e-novice. Uporabniško ime je enako naslovu uporabnikove elektronske pošte. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik, kar mu omogoča določene prednosti (vidi svojo zgodovino, označuje priljubljene artikle…), ni pa registracija pogoj za nakup, saj nakup lahko oseba izvede tudi kot gost.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine BIO TOČKA, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • bistvene značilnosti blaga
  • dostopnost in razpoložljivost
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
  • cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto terhitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu kurirju oz. poštarju (pošiljko dostavi dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije)
  • z nakazilom na TRR prodajalca – Surja d.o.o. (le po računu, ki ga prodajalec pošlje kupcu preko e-pošte), pošiljko dostavi dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije
    TRR podjetja Surja d.o.o. je odprt pri Hranilnici Lon, št.: SI56 6000 0000 0231 804, BIC: HLONSI22

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in ga pošlje po pošti ali e-pošti.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku.

Cene

Vse cene vključujejo ustrezen DDV, razen če je izrecno napisano drugače in ne vsebujejo stroškov pošiljanja oz. dostave, ki se kupcu zaračunajo pri dobavi.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prejme potrditev naročila (kupec prejme elektronsko sporočilo s strani ponudnika). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. V primeru, da kupec neupravičeno zavrne pošiljko, mu je ponudnik upravičen zaračunati vse nastale stroške, kupec pa se z oddajo naročila s tem strinja. Oddaja naročila istočasno pomeni tudi to, da je kupec prebral pogoje poslovanja in se z njimi strinja.

Postopek nakupa

1. Za naročilo je kupec lahko registriran, lahko pa nakup opravi samo kot gost
2. Za registracijo se enostavno sledi navodilom in se preprosto registrirate, za nakup kot gost pa enako sledite navodilom
3. V obeh primerih vnesite svoje pravilne osebne podatke; če nepravilnost podatkov povzroči kakršenkoli strošek, zanj odgovarja kupec
4. Možnost plačila je preko TRR (samo po računu) in po povzetju (opredeljeno pod Načini plačila)
5. Preden oddate svoje naročilo, ga prosimo preglejte, lahko pa še dopišete kakšen komentar oz. sporočilo
6. Naročilo oddate s klikom na oddaj naročilo

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Cenik dostave:

Prodajalec bo kupcu zaračunal samo stroške dostave in odkupnino, embalaža pa je strošek prodajalca.

Poštnina za paket do 25kg je 4,27€ z DDV (3,50€ brez DDV).

Za težje pakete se dogovarjamo individualno.

Če kupcu pogoji dobave ne bodo ustrezali, lahko brez posledic odstopi od naročila.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Lastnik spletne strani (Surja d.o.o., Velesovska cesta 71, 4208 Šenčur) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup). Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.

Lastnik bo podatke uporabnikov uporabil za proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkov. Dostavni službi (DPD) bo lastnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri nakupu. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri nakupu so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbiramo naslednje podatke:

  • ime in priimek;
  • naslov za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe  in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte;
  • kontaktno telefonsko številko;

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, lastnik ne odgovarja.

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@surja.si.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
– pošiljatelj bo jasno razviden
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Politika vračil

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini BIO TOČKA, lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 8 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@surja.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 5 delovnih dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, neodprto in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Surja d.o.o., Velesovska cesta 71, 4208 Šenčur) na lastne stroške. Kupcu v roku 30 dni od prejema zavrnjenega blaga vrnemo denar za blago brez stroškov pošiljanja.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, v celoti poravna kupec.
Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži in originalno zaprti. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa!

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru upravičene reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s prodajalcem, da se dogovorita o podrobnostih. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, kurirju (DPD ali Pošta Slovenije) in o tem obvestiti prodajalca.

Pomembno

Ko vračate artikel v reklamacijo prodajalcu Surja d.o.o., morate priložiti kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Surja d.o.o., Savska cesta 34, 4000 Kranj.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 251 784 ali nam pišete na info@surja.si.